Bibliothèque virtuelle

Numérisations
Description matérielle
fragment
Titre donné par le manuscrit s. t.
Identification Anonyme Missel (frag.)

Transcription du texte

Intitulé de début : -

Incipit :

[…]tionis operatio ut ea quae uirum non cognouit mater totius mundi meruit esse salutis […] (f. 1r)

Explicit :

Respice propitius archana cordis n(ost)ri cubicula (et) s(an)c(t)i sp(iritu)s rore n(ost)ras purifica cogi[…] (f. 2v)

Intitulé de fin : -

Formule conclusive : -

Annotation(s) : -

Glose(s) : -

Zone des notes

Analyse du contenu liturgique

Messes votives et messes diverses. (Relevé des seules oraisons) f. 1r. [Missa sanctae Mariae] (GR, t. II, n°10). Or. « [S]umptis Domine salutis nostrae subsidiis… » (CO 5638). - Or. « [O]mnipotens nos famulos tuos dextera potentiae tuae a cunctis protege periculis… » (CO 3714). - [VIII Kalendas apriles id est XXV die mensis martii Adnuntiatio sanctae Mariae] (GR, t. I, n°31). Or. « [D]eus qui de beatae Mariae uirginis utero uerbum tuum angelo annunciante… » (CO 1518). - Or. « [I]n mentibus nostris quaesumus Domine uere fidei sacramenta confirma… » (CO 3094). - Or. « [G]ratiam tuam Domine, mentibus nostris infunde… » (CO 2748). - F. 1v. [III Kalendas octobres id est XXVIIII die mensis septembris Dedicatio basilicae sancti angeli] (GR, t. I, n°169). Or. « [D]eus qui miro ordine angelorum ministeria hominumque dispensas… » (CO 1798). - Or. « [H]ostias tibi Domine laudis offerimus suppliciter deprecantes… » (CO 2995). - F. 2r. [Missa in qualibet ecclesia pro veneratione sanctorum quorum reliquiae ibidem sunt] (GR, t. II, n°17). Or. « …protegat quorum hic sacra gaudemus habere patrocinia. » (cf. CO 2244a). - Or. « [E]xaudi Domine clementer in hac domo tua preces seruorum tuorum… » (CO 2461). - « [D]eus qui nos beatae Mariae semper uirginis et beatorum apostolorum… » (CO 1854). - [In honore omnium sanctorum] (GR, t. II, n°16). « [M]unera tibi Domine nostrae deuotionis offerimus… » (cf. CO 3496a). - « [P]resta nobis Domine quaesumus intercedentibus omnium sanctorum… » (CO 4374f). - « [F]ac nos Domine Deus sanctae Mariae semper uirginis subsidiis attolli… » (cf. CO 2585). - [Missa ad poscenda suffragia sanctorum] (GR, t. I, n°LV). Or. « [C]oncede quaesumus omnipotens Deus, ut intercessio nos sanctae Dei genitricis Mariae… » (CO 752a). - Or. « [O]blatis quaesumus Domine placare muneribus, et intercedentibus… » (cf. CO 3642b). - F. 2v. Or. « [S]umpsimus Domine sanctae Mariae et omnium sanctorum… » (cf. CO 5585c). - [De cordis emundatione per Spiritum sanctum postulanda] (GR, t. II, n°109). Or. « [D]eus cui omne cor patet et omnis uoluntas loquitur… » (CO 1135). - Or. « [H]aec oblatio Domine Deus cordis nostri maculas emundet… » (CO 2858). - Or. « Aeterne Deus. Qui inspicis cogitationum secreta et omnis nostra[e] intentio prouidentiae tuae patescit intuitu… » (CP 1034).

Un autre extrait de ce missel est conservé au début du manuscrit Avranches, Bibl. patr., 86 (ff. 1r-2v).

Note sur la description matérielle

Texte : -

Illustrations : -

Autres informations codicologiques : blanc d’attente.

Mémento

Éditions

Deshusses J. (éd.), Le sacramentaire grégorien : ses principales formes d’après les plus anciens manuscrits, Tome second, Textes complémentaires pour la messe , Fribourg, éditions universitaires (coll. Spicilegium friburgense 24), 1979.

n. r.

Accès controlés