Division | Ff. 138v-150r | |
---|---|---|
Numérisations | ||
Description matérielle |
|
|
Titre donné par le manuscrit | Sancto beatissimo episcopo Primasio Iunilius | |
Identification | Junilius Africanus 🔎 Instructionum ad Primasium libri II (Instituta regularia diuinae legis) |
Intitulé de début :
S(an)C(t)O BEATISSIMO E(pisco)PO PRIMASIO IVNILIVUS (f. 138v)
Incipit ( Praefatio ad Primasium) :
SCIS IPSE VENERAbilis pater primasi, quia vitae meae (et) propositi conscius […] (f. 138v)
Explicit ( praefatio) :
[…] ex plurimis ualent plura largire, ego tamen quia totum dedi, plus obtuli.(f. 138v)
Intitulé de début :
INCIPIVNT CAPITVULI PRIMI INSTRUCTIONUM (f. 138v)
Intitulé de début :
DE PARTIBVS DIVINAE LEGIS (f. 139r)
Incipit :
In quot primas partes legis divinae scientiae dividitur. In duas quarum una ad ipsam speciem dictionis proprie pertin(et) […] (f. 139r)
Explicit :
[…] uerum consequi ad plenum non potest fideli prudentia confitemur. Iunilli instituta regularia libri secundi cordo episcopi formata scribant. (f. 150r)
Intitulé de fin :
Explicit Iunilli libri sec(un)d(i).(f. 150r)
Formule conclusive :
-
Annotation(s) : -
Glose(s) : -
Instituta regularia diuinae legis (CPL 0872)
Texte : initiales et intitulés de couleur rouge, numéros de chapitres en rouge dans la marge, aevc des signes delta (Δ) en rouge en marge ou dans le texte.
Illustrations : -
Autres informations codicologiques :
-
Kihn H. (éd.) (1880), Theodor von Mopsuestia und Junilius Africanus als Exegeten, nebst einer kritischen Textausgabe von des letzteren Instituta regularia divinae legis , Freiburg, Herder’sche Verlag, p. 467-528, Archive.org.
Maas M. (éd.) (2003), Exegesis and Empire in the Early Byzantine Mediterrean: Junillus Africanus and the Instituta regularia divinæ legis, Tübingen, Mohr Siebeck (Studien und Texte au Antike und Christientum, 17) (introduction, texte latin et traduction anglaise).
Migne J.-P. (éd.) (1866), Primasi Opera omnia… Junilii et Liberati scripta universa, Paris, Migne (Patrologia latina, 68), col. 15-42.
n. r.
Sources philosophiques et théologiques
Commentaires