Division | Ff. 98r-125v | |
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Numérisations | ||
Description matérielle |
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Titre donné par le manuscrit | s. t. | |
Identification | Anonyme Distinctiones theologicae et morales |
Intitulé de début : -
Incipit :
Phi(losoph)us. Si aliquid c(on)tingit alicui (et) no(n) alii illa n(on) sunt idem […] (f. 98r)
Explicit :
[…] I(d est) revela per cir(cumstancias), i(d est) q(ua)lit(er) sit f(a)c(tu)m u(bi) et similia. (f. 125v)
Intitulé de fin : -
Formule conclusive : -
Annotation(s) : -
Glose(s) : -
« Un traité sans commencement, ou série de questions sur des points de métaphysique, de droit, de morale et de doctrine religieuse (26 feuillets). Pas de titres de chapitres. Premiers mots : “Si aliquid contingit alicui et non alii, illa non sunt idem, sed ratio per... convenit persone et non essentie : ergo persona non est essentia. Item eorum rationes sive diffinitiones sunt diverse, et inter ipsa diversa.” Un peu plus loin, même page : “Quia tenemur vitare peccatum omnibus modis, quod non potest esse nisi cognoscatur, necesse est ipsum cognosci omnibus modis...”. À la fin, il s’agit de la confession : “Nota quod illas circumstantias debemus confiteri que faciunt de hoc quod non est peccatum quod sit peccatum : ut cognoscere uxorem suam in ecclesia. Cognoscere enim uxorem suam non est illicitum, sed cognoscere in ecclesia... Sed tibi datur preceptum de confitendo circumstantias ejus, in Levitico, primo capite, sic legitur : pelle detracta, artus in membra concide ; pelle detracta, i. e. manifesta peccata per confessionem, et artus, i. e. peccata, membratim concide, i. e. revela per circumstantias, i. e. qualiter sit factum et ubi, et similia” » (Delisle, p. 497).
Texte : -
Illustrations : -
Autres informations codicologiques : lettres d’attente (f. 125v-127v)
n. r.
n. r.
Sources philosophiques et théologiques
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