Apparat critique

  • Version par défaut
Pour citer cette page : Laboratoire de textes Norécrit, Coutume de Dieppe« Acquis de lis et aultres choses. », état d’établissement du texte annoté par Lény Retoux et Laurence Jean-Marie, sous la responsabilité de Laurence Jean-Marie, consulté le . [En ligne : ]

Acquis de lis et aultres choses.

De chascune couste ou il y a plume, iiii d. ; le traversain, ii d. ; un coutil sanz plume, i d. ; une taye, i d., se elle vault xii d. Draps linges cousus a Deppe, ne doyvent rien. Et se draps langes ou lingez sont achettez en la ville, semblablement on n'en doit riens, se ilz sont cousuz, mais se un estranger achette drap a Dieppe et il le fait trancher et couldre audit Dieppe, il doit pour chascune piece i d.
Fil de soye, soye creue, basine, ne drap ouvré de ling et de laine nommé tiretaine, laine tainte et fil de ling et de laine, ne doivent rien, mais seulement porter le signe de la viconté. Chascun de Dieppe et estrangiers portans hors de Dieppe draps a parer et laines a filler et peaulx a ouvrer, en entente que ceulx de Dieppe les rapportent arriere en la ville sanz vente, il n'en doit rien.