Apparat critique

  • Version par défaut
Pour citer cette page : Laboratoire de textes Norécrit, Coutume de Dieppe« Acquis de bestes vives et mortes. », état d’établissement du texte annoté par Lény Retoux et Laurence Jean-Marie, sous la responsabilité de Laurence Jean-Marie, consulté le . [En ligne : ]

Acquis de bestes vives et mortes.

De chascun buef, vacque, porc mors ou vifs, vendus en la ville par estrangiers ou quant on les porte hors de ladite ville entiers par estrangiers ou ceulx de Dieppe, l'en doit i d., mais se ilz sont par pieces, l'en n'en doit rien. De chascun bacon entier, l'en doit i d. ; de une flique, i d. comme dit est.
De chascune paire de moutons ou brebis, mors ou vifs, i d. ; et se il n'est per, i d. se ilz sont entiers ; et se non, on n'en doit riens.
Et s'il est ainsi que aucun de Dieppe ait brebis, moutons ou aultres bestes en la ville et il les baille a aucun de dehors a caule ou a moitié, il doit au partis de Dieppe, pour chascune brebis ou mouton, ob. ; et de la noire peil, i d. ; {Fol. 32}de chascune vache ou porc, i d. ; et se il les envoye garder dehors la ville sanz moitoiage, il n'en doit riens, mais que il face foy que ilz soient ramenez a Dieppe.