Apparat critique

  • Version par défaut
Pour citer cette page : Laboratoire de textes Norécrit, Coutumes de Fécamp« Du bled », état d’établissement du texte annoté par Lény Retoux et Laurence Jean-Marie, sous la responsabilité de Laurence Jean-Marie, consulté le . [En ligne : ]

Du bled

Bled que l'on apporte en carette ou sur cheval doibt de la somme i d. ; et du moingt, i d., jusques a la valleur de xii d., mais qu'il soict apporté en carette ou sur cheval.

Bled quy est chargé au port ou quy vient au port en nef doibt du muid iii s. ; et du moingts, a l'advenant.

Bled quy est apporté de dehors a col ne doibt rien.

Bled quy est en bouqué est forfaict, et doibvent estre, tous les messureurs, mis par la justice, et doibvent estre jurés que ilz mesureront et loyallement feront leur mestier, et que sy ilz tiennent bled en bouqué, en sac, ou en charette, ou en grenier quy soict en toutte {Fol. 6v}ilz le diront a la justice, et nul ne doibt mesurer bled au port, fors les mesureurs jurés, pour ce que les vendeurs pouroient fere trop de barrat en leurs bledz sy les mesureurs quy sont jurés ne prenoient garde, et se aulcun des mesureurs jurés est attaint qu'il cele la faucetté du bled, s'il la treuve il doibt perdre le mestier et ce qu'il a, a la vollonté du seigneur.