Apparat critique

  • Version par défaut
Pour citer cette page : Laboratoire de textes Norécrit, Coutumes de la prévôté de Pont-l'Evêque« Item, il fut trouvé que le prevost du Pont l'Evesque en la baronnie de Montfort [...] », état d’établissement du texte annoté par Lény Retoux et Laurence Jean-Marie, sous la responsabilité de Laurence Jean-Marie, consulté le . [En ligne : ]

{Fol. 8}Item, il fut trouvé que le prevost du Pont l'Evesque en la baronnie de Montfort en tant que, touche les coustumes et usages de la dicte prevosté sestent es fieux, franchises, coustumes et acquis, en la maniere qui ensuyt.
Premierement.

Il a et doibt aver a ladicte ville du Pont l’Evesque troys foires dont les deulx syeent entre les cours des rivieres en un camp nommé le Camp de la foire. La premiere, le jour Saint Michiel, en septembre ; la seconde, le jour de la Saint Martin de ysver, dont la declaration des acquis, coustumes, et franchises dycelles deulx foires sont dictes cy apprés ; la tierce, qui est nommee la Foire au voleur, est une assemblee de gens a poyer les coustumes et acquis d’ycelle prevosté et n’est pas foire ou l’on vende ne achaite aucunes marchandises, laquelle sieet le jeudi prouchain d’aprés la Penthecouste ainsy que cy apprés sera dit plus aplain.